Mari join..:)

Saturday, June 18, 2016

Karok.

Malam tadi gi karok. Tiba2 je member aku ajak. So lepas makan terus gi karok kat Perda. Rasanya belas2 kali dah kot gi karok tu masa dok Perai.


So amik sejam sebab berdua ja. Kalau 2jam kang sampai tak tau nak nyanyi lagu apa selalunya.


So dia sibuk nak cari lagu yang baru-baru. Aku lak nyanyi ja lagu Hazama sementara dia dok pilih tu. Sekarang ni dah jadi lagu wajib dah, Sampai Mati & Relakan Jiwa.


Pastu tengok2 dia amik lagu All about that bass la, i mana la reti nyanyi lagu gitu haha.

Then tengok2 lagu Janna Nick,mungkin saja. Aduhai, I dahla tak suka lagu tu sebab macam tangkap lentok je. Pastu kata I comel nyanyi lagu tu. Ceh.


Jarangla I amik lagu pompuan sebab aku tak suka suara soft aku. Aku suka keluarkan suara garau aku tapi kadang2 bila tinggi suara jadi pecah. Tu yang tak best.


Then rasa nak kencing. Masa tu aku nampak dah next song Gurauan berkasih. So gi pee cepat2 balik. Masa lagu tu aku tanya la,dah ppilih ke next song. Pastu dia tekan eject, dan lagu seterusnya tak pilih lagi. Adoi heng kejap lak. Rugi masa.


Tapi syok la malam tadi. Amik lagu rock2 pastu jerit2. Satu ja tak puas hati. Lagu seroja search tu, aku suka nyanyi part "lamunanku tersentak..lalu ku mendongak" tapi dia sibuk je nak nyanyi part tu. Dua2 kali part tu lak tu. Cis.


Oh..ombak rindu best. Hehe..n lagu wajib duet kitorang..Baldu biru.



1 comment: