Mari join..:)

Monday, June 20, 2016

Aku yang dulu bukan yang sekarang.

Pagi tadi punya conversation. Dalam pening2 sempat lagi wasap huhu. Kelab tahfiz? Agak macam tak padan je dengan aku kan huhu. I kan lagho sikit T_____T


Dulu masa sekolah rendah, ada few times join pertandingan tahfiz. Tapi aku ni memang malas menghafal pun, so rasanya memang tak menang pun haha. Sebab dah takde orang kot, masuk jela. Aku ingat dulu ada ihtifal kat sekolah agama sungai galah, masa surah panjang. Hampir semua ayat ustaz tu kena betulkan haha. Pastu masa masuk Taayah, time orientasi. Entah macam mana, tak tau la aku volunteer ke apa. Aku wakil masuk tahfiz. So masa nak bertanding tu, diorang bawak la aku jumpa sorang akak ni. Dia memang terer la tahfiz, pastu baca Quran pun berlagu, alaaa secara tarannum tu. Suara dia pun sedap. 






Pastu entah macam mana I boleh terjoin kelab tahfiz, jadi AJK lak tu. Aku ni jadi AJK memang fail, I suka tido je dulu kahkah. Yang lawak part kismis, aku sendiri pun lupa dah. Tak sangka ada member yang ingat haha. 

No comments:

Post a Comment