Mari join..:)

Sunday, December 13, 2015

Andai ada seorang teman yang sudi bersusah untukku..

Tajuk taknak kalah.Panjang bebenor.


Terfikir sesuatu malam ni. Aku rasa aku bukan seorang teman yang baik. Cukup baik untuk diingati. Kadang2 aku rasa terhegeh2 je. Aku yang selalu ke sana ke mari untuk berjumpa.Put effort walaupun jauh, demi rindukan seorang kawan tu. Ke kedah, ke miri,ke penang..Tapi takde pun yang tiba2 call aku tanya nak datang jumpa aku. Ada pun, aku sebagai last resort. Bila dah takde orang lain,aku lah dicari. Bukanla nak kate kawan2 aku tak baik. Sebab diorang baik la aku ingat. Cuma kadang2 rasa sunyi..macam bertepuk sebelah tangan...... Orang kata seronok jadi aku sebab takde masalah.Banyak je benda yang aku runsingkan tapi tak cakap.

No comments:

Post a Comment