Mari join..:)

Wednesday, October 22, 2014

Gemok tak rindu hang ke?

Amboi soalan. Disebabkan aku sebut nama Gemok dalam 2 topik harini. Maka nama Gemok muncul lagi dalam group whatsapp kami. Bukan sengaja nak sebut. Satu pasal basikal. Kan ke susah nak cite "kakak n abg ipa mmbe aku pun dok main basikal". Menimbulkan keraguan lak kan. Pastu tak cite lak adik di kampung pun berbasikal. Tapi basikal kanak kanak la haha. Satu lagi pasal moto GP hujung minggu ni.

Pastu diorang mula keluarkan soalan wartawan. Tak perlu kot paste kat sini nanti kena mintak tolong stickwithu.com sebab tak dapat lulus interview kerja.haha.ok tak da kaitan

Antara soalan tu "ko rindu Gemok eh", "Gemok tak rindu ko ke?" Suruh tanya direct kat Gemok. Jawapan aku senang je. "Kalau dia tak tiba2 mesej cakap dah sampai kat KL,maksudnya dia tak rindu aku la tu" Simple but deep.

Lepas tu aku cakap kat diorang yang aku akan cite kat sini jawapan Gemok.

Jawapannya.

Aku dah tanya direct tapi dia tak jawab yang tu. Dia jawab soalan lain. Hahaha.

No comments:

Post a Comment