Mari join..:)

Saturday, September 6, 2014

Mulut vs hati

Mulut Berkata : Aku Nak Dia Jumpa Yang Terbaik Dari Aku      
Tapi Hati : Aku Taknak Kehilangan Dia 

Mulut Berkata : Aku Taknak Ambik Kesah Pasal Dia         
Tapi Hati : Sesaat Pun Nama Dia Tak Pernah Hilang Dari Fikiran Aku  

Mulut Berkata : Buat Apa Nak Jelous ?          Tapi Hati : Jelousnya Aku
        
Mulut Berkata : Aku Okay lha        
Tapi Hati : Sakitnya Hati
        
Mulut Berkata : Takde Masa Aku Nak Rindu Dia         
Tapi Hati : Tuhan Sahaja Yang Tahu Betapa Aku Rindu Dia         

Mulut Berkata : Takde Masa Aku Nak Menangis Untuk Dia         
Tapi Hati : Tunggu Malam Nanti Baru Aku Nak Menangis Puas2         

Mulut Berkata : Aku Dah Move On          Tapi Hati : Aku Tetap Sayang Kau  .

Mulut Berkata : pergilah kau.        
Tapi Hati : menangis dan merayu agar tak ditinggalkan.  :( 

No comments:

Post a Comment