Mari join..:)

Saturday, April 12, 2014

Ni awek uncle eh?

Malam tadi Gemok belajo buat pizza ngan kakak2 dan abang2 ipa dia. Aku tengok sekejap pastu gi duduk ngan anak buah dia. Alya dan haris.

Aku sampai mula2 tu Alya dok haiiiiiii sambil lambai2 kat aku excited. Kan kerap jugak jumpa. Pastu dah lama duduk tu. Bole pulak dia tanya nama aku apa. Haha

Aku malas nak jawab. Aku gelak je. Pastu dia cakap "ni awek uncle eh?"

Huhu. Bahagia setaman sekejap. Jap jela. Sebab bukan betul pun.T.T

No comments:

Post a Comment