Mari join..:)

Wednesday, April 2, 2014

Dinner semalam.

Semalam tengahari kantin buat chicken chop. Tapi aku tak lalu makan. Tak selera. Pastu makan jagung n pisang je. Pastu lapar beli keledek goreng.

Pukul 4.30 ingat nak makan. Semangat nak order. Sekali tak boleh. Sobsss. Terus mesej Gemok cakap nak makan chicken chop. Huhu motip sangat padahal tengahari tak nak makan aku kate chicken chop tu.

Balik tu lepas bagi kek2 kat customer. Kami bergerak la. Aku cakap nak makan aidys. Tapi dia cakap jem nak ke sana. Jalan lama dan highway jem. So gi cari kedai western food area sini je. Sampai nak dekat Tol Jawi. Punya jauh.huhu. Dia cakap ni nak balik kampung dia ke ape. Huhu.

Dah kami cari kedai tepi jalan je. Bukan taw sangat kedai makan area sini pun. So order la grilled chicken chop. Dia order chicken chop black pepper. Lepas order aku nyesal. Nak tukar.tapi dia tak mau.T.T

Dah sampai. Aku dok wat puppy eyes tapi dia dok makan fries tu dengan sangat berselera. Tetiba pastu dia tukar pinggan ngan aku. OMG! Terharuuuu. Huhu

Aku pulak rasa bersalah. Tapi dia makan dengan lahapnya je. Aku offer ayam aku pun dia tak mau. Dia makan sesudu je ayam aku. Dahla ayam tu lagi besar dari yang grilled.huhu tapi sebab lapar. Habisssss. Aku cakap kat dia semalam perut aku sengkak masa nak makan set nasi kat kedai tomyam tapi arini aku memang lapar. Huhu gemukla aku.T.T


No comments:

Post a Comment