Mari join..:)

Saturday, March 8, 2014

Jual shaklee pulak!

Salam semua...dah lama blog ni tak menjual barang kan.. Teringat ada membe Taayah haritu bagitau yang dia ada jumpa blog aku tapi masa tu dok jual barang je. Terus malas nak baca. Huhu sedih taw.

By the way,aku rasa blog aku banyak luahan perasaan je. Haha.

Okey lah,nak cite pasal Shaklee.

Haritu ada tulis kat blog ni pasal kakak mr.G jual Shaklee kan. Ala mr.G tu Gemok la. Malas nak taip pepanjang.haha.

Baru2 ni pergi seminar Bangkit 2014 dr.Azizan dengan kak Ilah dan kak Imah. Semangat depa dua orang dengar. Kan dua2 bisnes. Kak Ilah dengan Shaklee,kak Imah pun ada kafe kat rumah dia selain baru jual shaklee gak.Aku cool ja. Bisnes yang aku ada sekarang cuma tuisyen. Dengan G ja aku beria sembang bisnes macam2. Dengan orang lain tak sangat.

Setelah dipromote selama 2bulan. Dengan G pun cita macam2 kelebihan Shaklee especially yang paling menarik perhatian aku ialah dalam botol Shaklee takda buh pun gel silika tu. Ala yang serap lembapan tak bagi cepat rosak tu. Serius takda!

Yang menarik lagi Shaklee semua orang pun boleh guna. Lelaki perempuan tua muda semua boleh. Siap ada set untuk produk dia. Contoh set bersalin,set pelangsingan, set kesuburan pun ada.

Aku sekarang makan vitamin C,vitamin E dan GLA. Vit C dan E untuk kulit. GLA untuk kesihatan. Hari2 penghadaman lancar,melabur ja hari2. Selalu seminggu sekali je paling kerap pun. Camna la nak untung bila jarang melabur. Haha ceridak betul.

Dulu aku boring je dengar nama Shaklee. Kat facebook punya ramai wat page invite aku like. Aku like je semua sebagai support sesama Melayu. Lagipun aku tau camne rasa nak kumpul like orang tu. Letih tau. Huhu.

Jadi sape2 nak Shaklee bole pm aku ye kat emel. Emel la yang paling cepat. misshyda@gmail.com. Harga ahli. Cod Simpang Ampat dan bukit Mertajam.

Nanti aku cita lagi k pasal Shaklee. Daa

No comments:

Post a Comment