Mari join..:)

Saturday, March 29, 2014

Fon baru.

Setelah genap 2tahun menggunakan Samsung Galaxy Y. Akhirnya aku mendapatkan fon baru. Lenovo A850. Nampak tak kekedekutan aku di situ. Berapa tahun baru tukar fon. Ayah aku dah berapa bijik fon dah dia pakai. Dila dan Gemok pun.

Y ni okey je. Cuma tak puas je sebab skrin kecik. Aku suka surf tenet. So banyak limitation. Huhu.

Gemok aritu dok sentap ngan aku. Sebab aku banyak merungut pasal Y ni. Slow la. Asyik hang la. Memory asyik full la. Kan dia yang suggest aku beli Y dulu. Tu yang sentap. Pastu aritu marah dengan dia. Aku penah la hempas tepon. Garang pulak aku ni. Sobss.

Ape pun. Fon baru ni pun dia yang beli. Y ni pun dah uzur rupa luaran dia. Memang patut gak la tukar. Fon baru ni takla mahal mana pun. Aku kan kedekut. Dia mintak murah, jadi RM580 kot semua sekali. Sekali cover pink belakang. Memory card semua.

Ape pun. Thank you.

No comments:

Post a Comment