Mari join..:)

Thursday, March 27, 2014

Akhirnya...ada kipas

Bilik aku kat rumah baru ni takda kipas siling. Pastu sejak duduk dari awal bulan 2 tu memang aku tido dalam bilik je. Bukak pintu bilik luas2. Dahla musim panas ni. Penah tido kat luar. Tapi tak nyenyak. Sekali tu pulak. Pejam mata ja nampak ada benda tengok aku. Sejak kejadian keluarga aku di'buat' dulu. Aku percaya benda yang aku nampak guna mata hati tu. Tu yang terus tak berani tido lua. Dahla muka scary,berdarah,mata merah. So panas camna pun. Tido bilik. Akhirnya dah tak tahan. Mintak Gemok beli kipas. Patutnya dari awal beli dah. Tapi nape entah dok berlengah. So sampai la kipas malam tadi. Jadi la kan. Malam tadi dia mesej aku "tido nyenyak la .

No comments:

Post a Comment