Mari join..:)

Saturday, February 1, 2014

Stress.

Tanpa kereta orang cakap patah kaki. Tapi kes aku bukan patah kaki lagi. Lumpuh terus. Nak gi keje takleh.nak gi tuisyen lagi la. Memang lumpuh.

Masa mula keje memang ade lesen siap. Mak janji dapat keje nanti mak belikan motor. Okay lega. Tapi last2 tumpang kete orang. Berbulan jugak la. Sampai la orang yang menumpangkan tu dok tarik muka. Aku pun da tak sanggup menumpang dah. Beli kete tergesa2.

Tapi dah dapat kete. Masalah bile eksiden pulak. Sebelum ni takpela apis ade leh ambik anta gi keje. Sekarang ni memang takde la.sewa teksi la kot 2minggu. Gila. Mau rm500 kot 2minggu.gi balik keje je pun. Nak naik van kilang aku keje normal. Kalau syif takpela.

Nak pinjam moto@kete kat umah ni. Jangan harapla. Suma nya orang guna. Aku je poyo sanggup balik kampung sebab ingat mak nak gi klang.kene la guna kete aku. Kete ayah bukan leh jalan jauh pun. Bila aku takde kete wa fikirla  sendiri. Sape kate anak sulung best?

Nak benti dok umah pun susah jugak sebab takde pendapatan. Lagipun barang kat penang kena angkut jugak. Memang ikot hati nak benti je. Lepas dapat kete baru gi keje balik. Boleh camtu?

No comments:

Post a Comment