Mari join..:)

Friday, February 7, 2014

Cuba loosen up

One friend of mine nana ada bagi satu quote kat group whatsapp.  The less u give a damn, the more happier you are.

Betul juga camtu. Kadang2 aku terlalu fikir sangat. Dan banyak masa memang jarang bercerita ngan sesapa. Jadi muka selalu ketat,berkerut. Memang muka sukar didekati. Dan buat orang senang salah faham. Tak bercerita sebab takut orang judge. Kat blog cerita apa pun takpe sebab kebanyakannya tak kenal. Haha.

Dulu2 blog aku banyak luahan perasaan. Status FB pun. Mesti orang stres tengok. Sebab ada orang komen cakap camtu. Camne orang bole tak serabut tengok kalau aku pun serabut dengan sendiri. Haha.

Malam tadi kol 4pagi mimpi sedih. Orang kate tak elok nangis bila bangun tido. Sebab macam tak syukur nikmat kot. Tapi bukan bangun2 terus nangis. Aku nangis dalam hati dari dalam mimpi lagi. Bila bangun. Aku fikir balik mimpi tu,cuba tafsirkan dan mesej. Baru nangis betul2. Tak dapat bayang keadaan aku.perasaan aku. Menjadi keping keping...setelah kau pergi...

Ya Allah,kuatkanlah hatiku dan berikan aku ketabahan menghadapi segala dugaan hidup. Hidup ni cuma pentas ujian. Orang yang tabah InsyaAllah berjaya dan gembira...

No comments:

Post a Comment