Mari join..:)

Wednesday, January 8, 2014

Sedih tak dapat sambung master lagi.

Aku tertunggu2 nak start master March ni.  Dah plan nak amik ape,kat mana. Tapi dah due date untuk application. huwaaaaa.

Dalam masa yang sama,aku kenal 1whp. Aku ragu2 nak buat sebab kalau hangat2 taik ayam baik jangan buat. Tapi pastu aku fikir. Kalau nak sambung belajar kena ada duit. Kalau tak dapat mybrain kenala guna duit sendiri. Kalau tak sambung master pun. Ptptn tak habis bayar lagi. Kereta. Sekurang kurangnya kalau tak dapat juta2 pun,aku boleh setel hutang dah cukup. Tak seronok hidup berhutang. Lepas tu nak kawin pun takla susahkan mak ayah kan. Hewhew. Macamlagemoknakkawindenganaku.

Korang doakan aku berjaya gak tau. Aku doakan korang pun berjaya dalam apa jugak yang korang buat. Hihi.

#mengantuk sebab terbangun awal harini.huhu. Chaiyok!





3 comments:

  1. IAllah. Ada rezeki nnti tuuu.cayok2. Good luck yeaaa

    ReplyDelete
  2. alamak xhbis lak citer.. so cmna ngn 1whp tu.. ada apa2 perkembngn? ada pnipuan x

    ReplyDelete