Mari join..:)

Tuesday, December 24, 2013

Mulut Siput.

Aku geram la dengan Gemok. Aku jenis tak suka bergambar. Camera fright kot. Entahla. Tapi dia ni rajin menangkap gambar. Tengok wayang pun kadang2 dia tangkap gambar. Gambar aku sorang la bukan berdua. Sebelum tutup lampu tu. Kadang2 aku malu sebab ada orang kan.

Trip baru ni kami gi KL. Kami tu aku, Gemok, parents dia and adik dia. Ahad lepas. Gi kenduri and then survey barang. Bukan barang kawin,jangan gatai eh korang. Tapi tak dapat apa yang dihajatkan. Rasa macam penat sia2. Tapi seronok sebab dapat spend masa ngan dia. Hehe miang. Cuma apa yang aku tengok time ni,dia gentle dari biasa. I like. Hihi.

Ok balik to gambar. Dah tengok rupa mulut camtu bukan nak gi tangkap gambar lain. Kejam. Aku senyum elok2 tak nak capture. Pastu aku sent gambar syok sendiri dia cakap muka aku da kedut2!!!!! Kejammmmmmmmmmm! Mak sentap okeyyyyy. Siapla nanti nak capture gambar dia paling huduh sekali tayang kat orang. Muahaha.Tanduk tumbuh dah.

No comments:

Post a Comment