Mari join..:)

Wednesday, December 18, 2013

Moody?

Masuk minggu ni aku asyik moody aje. Adakah sebab minggu ni aku hari2 punch jam 7.40? Huhu. Jumaat lepas Gemok brainwashed aku pasal lambat datang kerja. Dia kalo dapat bebel..nanges dengar..huhu.. So aku cakap dengan dia. Start minggu ni aku takkan lambat lagi. Hehe. Seronok jugak sebab ada masa sikit nak rest sebelum kerja. Pastu breakfast baru wat keja kan. Ok. Tapi pagi tu. Masuk ja changing room ade sorang minah ni naikkan suara ala mak tiri tanya. "kek mana?" Yang order semalam tu. Amboih. Ingat aku ape. Kuli dia ke. Aku tolong korang amik kek pastu bole nak naik suara ngan aku. Memang la aku hangin. Ingat pakcik tu duduk sebelah rumahaku ? Mula aku start "jual" kek pun sebab tolong kawan niaga. Aku amik kat Kulim bawak kilang bsgi kawan makan. Aku tak kisah sebab sekali ja pun. Lepas tu makin ramai order. Barula aku amik sikit untung untuk cover duit minyak semua. Tu pun sebenarnya menyusahkan diri lagi ada. Bila orang wat camni aku memang terus ilang sabar la. Aku bawak kek seminggu 2 kali ja tapi masuk minggu ni aku dah amik 3kali!harini baru rabu! Aku sampai rumah dah kol 11++. Dah masing2 order sikit2 pastu semua nak cepat. Aduh. Malam tadi aku serabut dengan akaun Kwik.aku. Yang CIMB punye tu. Haram 1 transaction pun tak bole buat. Pastu call customer service dia cakap aku.kena contact bahagian kad kredit. Apakah? Dah la emel diorang nak dapat jawapan punya lama. Aku pernah deal ngan orang RHB,service depa much2 better la. Nak close akaun tu pun tak boleh. Memang wat aku angin. Even nak topup pun tak boleh! Kononnya bukak akaun tu sebab nak buat macam2 payment senang. Tapi lagi menyusahkan. Kalau dalam akaun tu ada juta2 baru diorang nak layan kot. Huh. Tak bole diselamatkan dah mood aku ni. Bye korqng. Juhu

No comments:

Post a Comment