Mari join..:)

Tuesday, December 31, 2013

Diet konon!

Sejak beberapa menjak ni orang dok tegur badan berisi kan. Maka bertekad la nak diet. Diet aku ialah tak makan waktu malam je. Takdela nak bersenam bagai. Tak rajin. Huhu.

Sekali malam tadi. Gemok mesej tanya tido ke. Aku ngah berwhatsapp kat group taayah cakap "jom makan!" Tetiba dia cakap "siapla". Aik, betul2 ke ni. Rupanya memang dah dekat je. Hampeh. Bukan nak bagitau awal. Kelam kabut aku yang belum mandi ni mandi dan siap. Huhu. Pastu dia tanya nak makan mane. Laju je aku jawab "Aidys". Rasa dah lebih setahun kot tak makan sini. Dulu hampir setiap 2minggu gi. Rindu chicken chop sana. Jauh pun tak kisah. Walaupun esok keje..-.-" Puas ati makan chicken chop ngan mi goreng dia. Chicken chop makan separuh. Gemok makan separuh. Sebab dia tak selapar aku. Aku nak abeskan mi goreng sepinggan. Huhuhu. Sambil makan sembang pasal G shock. I like.

1 comment:

  1. Haippp.meegoreng sepinggnan kena jogging 2jam baru hilang kalorinya. Heheeheheeheheeh

    ReplyDelete