Mari join..:)

Wednesday, November 27, 2013

Review Dalacin-T

Haritu Gemok datang kilang aku jap. Ada urusan sikit. Dia tanya okey ka pakai sabun susu beras. Aku cakap okey jugak tapi jerawat dok naik kadang2. Aku cakapla aku nak period dah jugak. Pastu dia suruh aku pakai Dalacin T.

Dia balik pastu dia mesej aku lagi. Dia cakap dari dia kenal aku dulu memang aku ada jerawat kecik2. Bukan masa period je. Okeylah. Balik kampung minggu lepas. Ahad ayah suruh anta saadah balik manjung. Aku ingat nak singgah farmasi survey harga. Elok aku tanya orang kedai tu terus scan. Terpakse la aku bayor. RM37. Okeyla. Sebab Gemok cakap membe dia beli RM40++. Pastu dia tanya. Tau ke pasang botol dia? Aku cakap entah. Hantam sajalah. Sampai kilang Isnin tu. Aku try pasang. Bukan susah pun. Kena bukak penutup dia. Pasang yang bahagian dalam plastik yang diasingkan tu. Tekan je kuat2 sampai masuk elok. Pastu boleh guna dah. First pakai. Rasa berangin masuk dalam hidung. Macam bahan kimia dalam lab tu. Buh kat jerawat. Buh macam tuju tuju. Paham tak? Jangan buh kat jerawat secara roll. Amik botol. Pap sebijik kat jerawat. Bukan macam sapu yoko yoko ke krim ke okey. Kering dah jerawat aku yangmasak ranum tu. Tinggal tunggu nak kecut je. Nanti dah okey aku tepek gambar sini. Mmuahh!

No comments:

Post a Comment