Mari join..:)

Wednesday, November 6, 2013

Love you Mr. Arrogant

Amboiiii kemain lagi sume orang. Sume pun gila tengok cite ni kan. Ada yang kata tak layan novel melayu sebab cinta2 sangat pun dok layan gak.cite ni. Nyamfahhh I. Truthfully aku tak pernah baca novel ni. Rasanya nampak kat kedai buku pun tak pernah. Nsmpak sangat jaramg dah masuk kedai buku kan. Huhu maafkan. By the way,kat tv aku tengok la jugak cite ni. Tapi sikit jela pun. Tapi sekarang ni pape cita kat slot Akasia tu sume meletop letop. Aku je la ketinggalan. Pas ni cite ape plak? Jeng jeng jeng...

No comments:

Post a Comment