Mari join..:)

Friday, November 1, 2013

Dah gemuk.

Tengok gambar ni saya sedar saya dah gemuk. Huhuhu. Berita baik.

Gemok pun haritu.  Lame tak jumpe kan. Sekali tu dia balik keje aku ada kat umah dia kan. Dia bukan tegur apa pun. Dia cuma cakap "dah tembam. Tu la dok kate orang boroi sangat.." haha sentap la tu aku kate dia boroi. Well bagusla gemuk sikit. Kan memang azam tahun baru tu sebab nak bagi lepas berat untuk derma darah.

Tapi esoknye aku dok tanye orang  "aku gemok ke?" -.-"

No comments:

Post a Comment