Mari join..:)

Tuesday, May 28, 2013

Khas untuk pelanggan istimewa Maixara C Sential!

Khas untuk pembeli Maixara C Sential dari Udez! Harga istimewa dah,sekarang aku bagi hadiah istimewa pulak. Tak caye harga istimewa? Tanya la sape yang pernah beli dari I. Huhu. Hadiah ape? Nak tau ke? Beli baru taw. Sebab ada beberapa jenis hadiah sebenarnya. Kalau korang dapat besar mungkin dalamnya ada novel. Kalau rasa kecik mungkin dapat shawl. Huhu. Jangan risau,aku tak bagi yang 10th hand atau cekelat Hacks je. Dijamin. Random taw!

MCS with HA dah ada dengan aku sekarang! Kesan 2 kali ganda weh! Tetap 60 bijik gak. Apa korang kena buat ialah amik fon, mesej/whatsapp/wechat 017-5049769 sekarang. Or kalau rasa nak jimat kedit emel je. misshyda@gmail.com. Pos secepat yang boleh. COD pun boleh. Bagitau dulu area mana. Sebab minggu ni aku bergerak merata sikit. Alor setar ke Teluk intan. Kalau nasib baik aku ada berhampiran kan senang tu. Takyah tunggu abang posmen dah kan. Aku tak sombong punya. Mesti layan korang. Hihi.

Aku pun tak sabar nak try MCS with HA ni. Nak tau gak apa beza ngan yang sebelum ni kan. Dah tau baru senang cite kat korang. Aku tau korang memang suka baca aku potpet pasal kesan Maixara ni kan. Eleleleh. Aku dok berangan jadi retis ni. Untung2 dapat Iqram dinzly. Kahkah. Jangan bagitau dia weh. Bye!

No comments:

Post a Comment