Mari join..:)

Wednesday, May 8, 2013

I love Robert Downey Jr.

Rabu minggu lepas. Aku tidur kat umah Makcik Normah Selasa malam tu. Breakfast,lunch kat situ. Dia sibuk ajak abang dia tengok Iron Man 3. Abang dia cakap "tiket habis camna nak tengok" Pastu dia suh aku bawak Apit gi tengok. Hampeh.

Aku cakap ngan Apit. "Isnin lah".

So Isnin tu balik keja aku terus menuju ke seberang jaya. Sempat singgah Petronas Taman Pauh ambik stok MCS pastu kol makcik Normah suh Apit siap.

Sampai2 leh layan Raja Lawak 7 pulak. Tak best la. Tak lawak pun. Try bukak GSC showtime online tak bukak2. Last2 gamble ja pegi. Kalau takda turun balik la gi Jusco. Aku agak2 ja 7.50pm ada. Tengok betul. Sempatla tengok walaupun depan screen. First time. Dahla panggung kecik. Rasa nak pekak pun ada.

Iron man 1&2 aku tak tengok pun. Tak pernah minat. Tapi rabu minggu lepas tu ada kat astro. Macam best jugak. So semangat gak la nak tengok. Overall okey la cite tu. Part last tu romantik gile. Dan dia memang STAIL gila dalam cite ni. Jatuh cinta macam jatuh cinta kat Johnny Depp gak. Brad Pitt+ Tom Cruise tak penah minat. Huhu.







No comments:

Post a Comment