Mari join..:)

Tuesday, May 28, 2013

Alcatel One Touch.

Gemok tunjuk aku kol 3pagi tadi henset baru dia. Dia cakap "tengok ni.Alcatel." Aku juih bibir je. Kalau tunjuk Ipad mini ka Tab ka aku tarik dahla buat rete(harta). Dia pusing henset tu "One Touch ni. Dalam Iron Man 3 ada". Alcatel One Touch. Rasa macam ada. Aku cakap "huda tak pernah pakai enset selain samsung.selamanya samsung."

Punya bangga show off kat aku. Mentang2 henset baru. Dia cakap "tengok. Sama macam galaxy Y kan" Pastu suh aku beli jugak. Aku just cakap "napa huda nak ada 2 Y?" huhu. Dia amik enset aku letak tepi enset dia. Lebih kurang tapi dia besar sikit. Harga lebih kurang jugak. Tolak rebet campur pelan digi RM50 dalam RM200 lebih sikit je. Murah gile. Aku cakap aku nak pelan u mobile sebab fizah pakai u mobile dia cakap okey dan murah. Tapi Gemok kata bole pakai digi je. Masuk sim lain dia kata hang.

Pastu dia compare kamera. Kamera aku terang lagi. Tapi tengok dalam tu macam okey jugak function dia. Sebab tak pernah pegang alcatel kan. Motorola nokia samsung penahla. Pastu bluetooth lagu avenged sevenfold kat dia. Usik kalendar,edit nama bluetooth dia. Haritu buat kat aku masa aku beli Y dulu. Adik aku bluetooth kat aku pastu dia cakap "amboi romantiknya takyahla siap buh nama dia kat situ" Cess sangat. Baru kutau.

Pastu kan. Ketahuan rupanya. Lepas aku bagi balik fon tu kat dia. Dia cakap "huda ni apaaalah". Aku heranla. Dia cakap "tengok belakang" Hampeh. Belakang aku ada almari cermin. Dia nampak la aku watpe tadi. Cisssss.

Pada sape yang minat ngan Y tapi malas amik samsung bole la try. Tengok dah kan dalam Iron man. Tolak rebet tinggal berape je. Tapi kena amik digi la. Digi ok tapi kat kampung aku takde line digi. Tu la malas amik.

1 comment:

  1. saya pown mula2 rasa nk beli alcatel. promosi cmtu la..tambah rm50 jew.. last2 rmai sgt yg beratur, xde mood nak beli. haha.. btw, x sure phone ni tahan lama ke x.. eden da la ganaz.. nk unlock sim DiGi boleh rujuk sini.. http://mizayusof.blogspot.com/2013/04/cara-unlock-sim-me-lock-pada-handphone.html

    ReplyDelete