Mari join..:)

Monday, April 15, 2013

Nak putih dan flawless dalam masa 7 hari?

Amboi,berani diorang eh tulis camni untuk promote Maixara C-Sential. Walaupun aku jual Maixara jugak,tapi aku tak tulis ayat camni kan semata-mata nak tarik pelanggan. Walaupun memang ramai dah berubah jadi lebih cerah dan kulit lebih licin lepas consume Maixara nih. Oh,aku tak boleh jadi contoh sebab aku ni alergik pastu tak pantang belacan pun maka makan apa pun susah lah.Patut lebih berdaya tahan terhadap godaan belacan..=.='



 Baiklah, kepada yang banyak jerawat,blackheads,whiteheads,kulit tak sekata semua pun boleh guna produk ni! Sebulan baru RM49.95 je..:)


Oh ya, kepada pelanggan-pelanggan Udez, ada harga istimewa. Tapi kena pm saya dulu la harga tu okey? Thanks a lot! xoxo

No comments:

Post a Comment