Mari join..:)

Wednesday, April 10, 2013

Majlis bertunang adik.

  Ni gambar2 yang aku capture di hari kejadian.
 
 
 
 
 
Azam kukur kelapa. Tak lama pastu aku take over. Gambar aku pakai kain batik takyah la tunjuk eh.Haha
 
 
Adik yang sibuk nak berbaju Melayu tengah2 panas. Kat tangan mainan Transformers hasil bodek Pak Su.
 
Siap pasang kanopi. Ayah baju merah kat belakang busy kulu kilior naik motor.
 
Pak Su jambu pakai pink.
 
 
 
 
"Mak Andak dah sampai dengan askar-askar Mak Andak,kata Mak Andak kepada Udez"
 
Pengantin.
Kek sponsored by Mak Andak. Macam tau2 je tak da kek.Hehe
 
  
Hantaran gubahan oleh mak Gemok. Aku sampai terlelap tengok makcik buat haritu.Bangun2 dah siap.Huhu
 
 
Ni hantaran dari kami. 27
 
 
Pelamin yang dibuat last minit oleh sepupu2 ayah. Terbaik! Masa kenduri Ayah Alang dulu pun diorang jugak wat pelamin cam ni.Simple but nice.

 
Orang2 kampung. Ramaaaaaiii..Abaikan dapur yang berselerak.Standard kenduri la
 
   
 Adib anak Mak Cik. Baju merah ayah sibuk nak enterprem.
 
 
 
Almera Pak Su. Dok berangan nak naik tak dapat2.
 
 
 
 
 
Cincin for me.
 
Anak2 bujang Mak Andak with Adik.
 
 
 
 
Apis tak pakai seluar..Eiii
 
 
 
 
 
 
 

Baju biru (Apis adik aku),Baju ungu (sepupu-Eri). Konon pengantin.
 
 
 
Ni pengantin sebenar.
  
 
 Budak2 bujang yang sepatutnya gi tolong basuh pinggan membuta. Baju itam baru balik OT.
 
 
 
 
 
Habis. Ayah dok relaks pulak.
 
 
 Penat weh sebab buat Ahad. Habis ni semua orang pun berangkat pulang. Aku pulak kena hantar 3 orang adik balik asrama. kg. Gajah, Seri Iskandar,Manjung. Pastu esoknya aku pulak nak balik.
 
 

No comments:

Post a Comment