Mari join..:)

Monday, April 1, 2013

Kawan masuk Islam.


Aku dapat whatsapp dari member Unimas pagi ni. Namanya Intan Salwana.Ada aku mention dalam entri lepas2 pasal dia ni. Dulu kami memasing single dan selalu mesej2 satu sama lain macam mesej bf je gayanya sebab kerap sangat. Pastu mesej2 gelak2.Memang menimbulkan kecurigaan.Huhu! Dia selalu panggil aku Da je. Gaya dia mesej ke sembang ngan aku sama ja macam dulu.Kalau aku tak kenal nombor dia pun aku tau tu memang dia.Tapi tentulah aku ingat nombor dia.Bestfriend kan.


 
 
Alexia yang kami umpat ni dulu budak rumah Intan ni. Kami dok satu tingkat kan. Memang close gak la.Selalu kuar and lepak sama2 dari first year lagi. Dia ni bangsa Dusun,Kristian la kan. Walaupun nama dia ada binti dan nama ayahnya macam Melayu sikit (Ahat-bila sebut macam Ahad kan) tapi kat Sabah ni perkara biasa. Budak rumah Intan sorang lagi namanya Yanah,tapi pun Kristian juga. Rasanya dia Dusun gak kot.
 
 
Lepas tu Intan suh la aku bukak FB dia. Profile pic dia gambar kawin pakai tudung.Dan dia kawin ngan Melayu. Subhanallah.Dulu dia ada boyfriend satu kampung nama Felix. Of cos la Kristian juga. So bila dengar berita ni agak terkejut juga la. Sebab 100% ubah kan.
 
 
 
 
Curi gambar dari FB dia.Kahkah. So sweet la Ally ni pakai tudung.Comel ja. Allah kalau nak bagi huda (petunjuk) tu,bila-bila masa ja kan. Bersyukurlah kita.
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment