Mari join..:)

Saturday, April 13, 2013

Harini exam PTD.

Hoii busy week kot. Berapa entri ja aku publish minggu ni? Huhu.

Okey first aku maafkan battery phone yang loop. Kena maafkan sebab dia dah berjasa setahun dengan aku. Tua dah Y aku ni. Masa untuk mendapatkan Tab. Haha.

Second nya aku maafkan adik yang bertunang Ahad lepas yang membuatkan aku busy.Sebab aku dapat cincin! Haha. Orang tak biasa pakai cincin kan. Emas lak tu. Huhu.

Third yang ni takleh maafkan. Accident ngan lori sawit. Haram nak bayar.Aku doakan bisnes korang berjaya eh. Kat sini bole lepas la kan. Akhirat tak tau. Try la bayar masa tu.

Fourth aku maafkan orang yang tolong lekatkan balik side mirror aku. Eh apa pulak ni? Hehe thanx ye. Bolehla aku bergerak dengan aman.Hoii dua dua side mirror jatuh kena lori apa kes? Bulan 1 kat Cameron pun sebab lori gak. Side mirror gak. Yang depan leh polish takpe. Side mirror kena ganti. Kurang2 sebelah RM200 gak. Dua belah? Arghhh shadap you udez.

Fifth ada tebiu lagi. Satu dengan kilang kat Bukit Minyak petang Khamis tu. Dok penang lagi aku. Satu PTD ni la. Dapat salah satu ni pun takpe. I redha. Hehe.

Sixth tambah student lagi. Sekarang ada 6 la student. 2 pompuan 4 lelaki.Masyuk ke? Alhamdulillah, baik aku kejar saham akhirat daripada nak bayaran mahal2 kan. Yang diorang mampu la kan. Tolong anak Melayu Islam. Diorang pun tolong aku taw! Exam PTD kan ada Math. Kalau aku tak ajar diorang ni akankah aku ingat mod median semua tu? Huhu. Alhamdulillah satu ja soalan tak dapat tadi. Banyak macam soalan PTS darjah 3 dulu aku rasa(aku budak lompat kelas).Aku rasa soalan tu salah. (Berani kau kata salah Udez?) haha. Jangan2 betul tapi aku yang tak paham. Soalan dalam bahasa Melayu kan. haha riak tak baik.

Okey2 aku patut stop. Aku nak makan sebenarnya tapi tak tau katne so redha jelah makan roti. Pagi sebungkus tengahari sebungkus. Ingat nak gi tengok bateri henset baru. Ke terus tengok Tab? Macamla mampu.

No comments:

Post a Comment