Mari join..:)

Monday, April 1, 2013

I am fully booked.

Aku dah remove iklan home tutor kat sidebar blog ni. Bukan sebab dah kaya,tapi schedule penuh dah. Isnin-Jumaat full. Sampai boleh bertindih pulak.Adoiyai.Harap takde yang terabai,takde yang terkedepan sangat. Harap semua balance dan berjaya.Amiinnn!


Sebenarnya jadi cikgu lagi takut dari murid. Sebab murid tak ramai.Ko terus direct ngan sorang bos je. Maka result haruslah gempak setanding dengan duit yang dah dilaburkan kan. Kalau tak berapa gempak,tentulah ko dipersalahkan. I is stress. Paling takut kalau mak student is gawang.Huhu.


Anyway,setakat ni semua peramah dan penyayang belaka. 2 students SPM aku,alhamdulillah ada peningkatan. Yang lain tu,nanti lah tunggu mid-term exam. Bakal students,oh menakutkan pulak. Haraplah okey. Kalini akan ajar subjek Sains pulak. Boleh,tapi need refresher.


Wah macam masyuk sangat kan. Alhamdulillah. Bagaimanapun,Maixara C-Sential dan VCOA tetap tidak diabaikan. Sekarang ni aku nak cari dropship untuk Maixara ni.Seluruh Malaysia. Posting free ye u'olls.Sapa yang berminat boleh la PM aku cepat. 017-5049769 or misshyda@gmail.com. Aku on je whatsapp tu. Kalau busy sangat or tido je kadang2 tak reply.Biasa aku cepat je reply.

 
Sedikit fakta mengenai Maixara:
 
Ada 60 biji,bole tahan 2 bulan!
Makan selepas dinner je.
Harga RM99.90.

No comments:

Post a Comment