Mari join..:)

Tuesday, April 9, 2013

Cuba untuk senyum.

Aku seorang yang payah senyum. Lagi2 bila nervous lagila payah nak senyum. Penah sekali masa ada pertandingan ke apa. Gabungan SIS ngan Taayah. Diorang (SIS) ada wat cabutan bertuah. Pastu aku dapat. Masa nak naik pentas tu, kawan aku cakap takut tengok muka aku. Huahua...
 
 
Masa pegi Seminar Berani Berniaga tu, Dr. Azizan tu cakap mentor dia (tak ingat nama tapi omputih la) suh dia belajar senyum lebar. 2minggu tuh dia belajar. Kiranya tips penting la senyum ni. Senyum kan sedekah. (Eh ada macam iklan McD yang Encik Nasir Pengurus Operasi McD tu tak?Hoho) Orang yang berjaya biasanya murah dengan senyuman.Sapa tak nak jadi orang yang berjaya kan?
 
 
So belajar la senyum. Layan jelah muka tak semenggah ni. Sibuk nak buh effect lain2.Hehe. Muka first ngan bawah ori.Scary tak?Huhu...
 
 
 
 
 
 
Ni je yang ku mampu. Memang jarang senyum nampak gigi.Nampak pelik sangat. Tapi biasa aku senyum yang atas sekali (tak lebar dan macam tak senyum).
 

No comments:

Post a Comment