Mari join..:)

Friday, April 19, 2013

Claim duit balik mengundi kat kampung..:)

Bulan depan nak balik mengundi kat kampung. Dah register kat ayah kan.Hehe. Kalau register kat Penang takyah la susah2 nak balik. Tapi bukan pasal mengundi pun memang rajin balik..;p


Haritu makcik cite Ayong kena mengundi kat Bandar Baharu. Kampung diorang dekat sana kan. Jadi dia kata dia dapat la claim.Pastu bagitau pulak balik kampung naik kereta. Jadi dapat RM50. Orait la kan? Naik Viva pulak memang save la minyak. Tol pun berapa sangat. Tak sampai RM10.Kalau aku tak naik tol terus.Lagi jimat.Bukan jauh kan.Hehe.


Pastu diorang suh la aku claim.Katanya pegi claim kat Adun.Ada "meja panas". Aku pun tak taulah apa maksud meja panas tu tapi nanti cari lah kan. Harap2 dapat la barang seratus ke..hehe.. Memang banyak tu pun tiap2 kali balik.Minyak RM30,tol kuar Gopeng RM19.90. Kurang sekupang je pun.



Dah boleh claim harus semangatla balik kan. Tanggungjawab tuh.

1 comment:

  1. Sy kena ngundi kt bandar baharu gak..bleh cte tak cane prosedur nk claim tu? kena call n gtau diorg dlu ke cane? tq :)

    ReplyDelete