Mari join..:)

Monday, April 1, 2013

Cemuih.

Cemuih means bosan. Nowadays aku rasa entri aku sangat membosankan orang. Dulu tak kisah pun sekarang pulak nak kisah. Huhu.

Aku kan masalah self esteem. Juga emo. Sebab tu takde boipren kot. Huhu. Tadi masa kusus sesi petang,ustaz tu cakap. Rendah diri (low self esteem,bukan humble) bukan sifat Islam. Rasa terkena batang hidung aku. Memang dari kecik aku sangat rendah diri. Asal orang tengok aku ja aku pikir yang diorang tengah mgumpat aku dalam hati. Sadis. Tapi yang bagusnya sekurang2nya aku tahu bila aku over dan kena behave balik.

Kadang2 aku bole teka apa orang fikir based on their water face (air muka). Sebab tu kot aku selalu fail tebiu. Asal interviewer punya muka berubah sikit aku dapat agak yang jawapan aku tak berapa kena. Okey fine. Aku selalu tercakap benda yang tak berapa penting dan yang senang buat orang salah faham. So kadang2 better aku tulis dari bercakap. Sebab aku boleh tell better. #ohmyenglish

Takde idea sangat kot. Aku minum teh ais petang tadi sampai kol 12tadi baru habis pastu dah payah nak tido. Esok ni camne nak bangun. Letih kusus tak ilang lagi ni.

No comments:

Post a Comment