Mari join..:)

Friday, March 1, 2013

Udez vs Emma Maembong.

Aku amik cuti harini saje nak relaks kat kampung. Syok tengok adik nak pegi sekolah.Feeling zaman muda2 balik.Kehkeh.

Ni on the way gi manjung fetch adik yang belajar kat IKM sana. Dengan ayah dan adik bongsu.

Adik tadi ikut mak gi sekolah. kami gi amik dia sebab dia ngaco orang je. Budak2 sekola memang suka layan dia.dia siap bawak beg bagai.  Pastu solat Jumaat tadi sibuk mandi pakai baju melayu ikut azam gi masjid. Aku cakap dengan dia "tak sunat mana leh solat jumaat" tapi nak gi jugak.Jangan dah besar nanti malas sudah.

Dalam kete.sibuk suh aku lukis macam2. Mula2 nak kapal terbang. Pastu nak burung. Dia cakap tu burung merpati.Bajet kakak dia Emma Maembong kan.Pastu dia lukis petak senget2 aku tanya ni apa? Dia cakap kotak. Aku gelak je. Aku cakap ni memang kotak,tapi kotak yang dah kena pijak. Kahkah.

Dia cam tak puas ati ngan lukisan aku.Aku cakap ngan dia kalo nak lukisan lawa suh mak aku yang lukis. Huhu.

Tengokla lukisan2 tu. Yang ikan tu dia lukis. Burung2 ngan kapal terbang aku.Sebab tu la aku amik elektronik bukan civil. Ada kaitan ke?Hoho.

No comments:

Post a Comment