Mari join..:)

Wednesday, March 27, 2013

Taip cepat.

Amboih,harini nak update berapa banyak entri ni Udez? Huhu.Maafkanlah. Harini la nak rindu, nak promote,nak kena puji.Kahkah.


Tadi colleague aku dok terangkan kat aku pasal something,so aku buat la kerja tu sambil diskas. Pastu dia balik kat tempat dia. Tetiba dia cakap dengan aku "eh nurul you taip cepat oh" Pastu dia tanya lagi,"you ada belajar eh?" Oh terkembang sekejap. Nak kata laju tak la.Tapi time busy camna pun kekadang aku leh sempat taip satu entri jugak. Hikhik.


Pastu dia dok tanya la dulu aku belajar U selalu taip2 kah,meleret sampai topik laptop. Tanya aku ada laptop ka. Laptop apa. Pastu meleret sampai laptop 1 Malaysia yang ayah dan adik aku Azam dapat. Install MS Office la.Huhu. Aku yang selalu diam banyak cite pulak harini.Sampai iolls rasa tak selesa pulak.Hihi.


Dah biasa buat kerja last minute je. Tu ja sebab yang boleh disimpulkan. Takde apa lebihnya pun.huhu.

1 comment:

  1. he3.. banyak idea nk buat entri yea..

    done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee..

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete