Mari join..:)

Saturday, March 2, 2013

Pesta Laut Lumut 2013 part 2

Ada part 2 sebab harini pun pi jugak. Rajin sungguh no. Kebetulan kena gi manjung lagi.Saja la bawak Izzah pulak.

Tengokla gambar tak seberapa ni k. Sambil jalan sambil capture. Kamera pun tak seberapa. Cameraman pun beginner.Kahkah.
Gambar jeti tu adik bongsu yang tangkap. Dia nak sangat tangkap sendiri. Tengok ketam kat tebing la. Beli topi angry bird kat adik. Sambung jalan2. Jalan2 kasut Izah putus pulak.

Ada konsert malam ni. Ada awi rafael,ainan tasneem,saleem,shiro pun ada rasanya. Sesi karaoke idola kecil ada,pameran tourism malaysia ada,pameran abang2 askar,paragliding,ada lumba bot, aktiviti mencanting batik (RM5 je,bole bawak balik),demo buat labu sayong (perak kan kome),macam2 lagi la. Peghak sikit sebab tak pernah gi kan. Pesta Penang pun tak penah gi lagi.
So apa lagi? Mai la sape2 yang ada hajat nak gi. Masuk free je.hikhik. Ngah layan budak2 main ni. Hitam kang aku tinggal je wat tak kenal.kahkah.

 

 

 
 
 
 


 
  
  
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

2 comments: