Mari join..:)

Tuesday, March 26, 2013

Matlamat April.

2 bulan skip tak buat matlamat. Dasar azam tahun baru sat ja pastu tah ke mana.hikhik.


1. Hadir seminar bisnes.

Aku dah daftarkan diri untuk join satu seminar ni. Kat area tempat kerja aku gak. Tarikhnya ialah bersamaan besday Afgan Unimas. Aik,ingat lagi? Huhu. Bukan ingat,cuma tak lupa. Sebab dekat2 ja ngan tarikh besday I. Oh ya, esoknya pulak hari tunang adik aku. Mak aku kata takyah balik pun takpe sebab bukan aku yang tunang pun. Hihi bagus. Memang malas nak balik sebab dah 4 minggu berturut balik. Tiap kali drive ja takut ada "orang" tumpang belakang.


 
 
2. Re-schedule.
 
Bulan depan tambah busy. Maka time management haruslah lebih jitu lagi untuk mengelakkan pancit.Hehe. Macam naik gunung pulak leh pancit2. Maka rasanya baiklah aku jangan skip makan VCOA Treenea lagi. Pagi aku memang makan,tapi malam alwaysssss lupa. Harus lebih rajin bersudoku kot untuk kuatkan daya ingatan.Hihi.
 
 


3. Buat soalan untuk my students.

SPM,PMR tinggal berapa bulan lagi. Harus giat lah cari soalan2 best untuk mereka buat.


 
 
4. Tukar kerja.

 
Aku rasa dahla buat Road not Taken. Tak make any difference pun. Buang masa ja. Dan buat serabut ja. Big X!
 
 
 
 
 
April=4. So matlamat 4 je.Hihi. Good luck for me!Oh sudah nak masuk 25 harus lah buat banyak perubahan pada diri sendiri!
 
 
 

No comments:

Post a Comment