Mari join..:)

Wednesday, March 27, 2013

Lagu putus cinta.

Ada satu lagu putus cinta best yang aku suka.Lagu putus cinta pun boleh jadi favourite? Ada wire putus kot aku ni. Huhu....
 
 
Sang Mantan
 
Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang slalu engkau cinta
Kini roda telah berputar
Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar
 
Chorus
Mana janji manismu
Mencintaiku sampai mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku terpuruk sendiri
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan
Mana janji manismu
Setia sampai aku mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku jatuh dan sendiri
Ulang Chorus
Mana janji janjimu
 
 
Best kot lagu ni. I like! Sekarang ni lagila..Tu je lah jadi mainan dalam telinga aku ni. Yelah keja kilang mana leh dengar2 radio ke apa ni. Eh bukan dulu masa honda selalu pasang lagu kat laptop pastu karaoke dalam ofis ngan Yazid,Apek dan lelain?Hekhek.
 
 
Apa2 pun,sedih tetap sedih. Biasalah,laki mana nak sedih. Pompuan ja lelebih feeling nih.

No comments:

Post a Comment