Mari join..:)

Wednesday, March 27, 2013

Kesan sampingan VCOA Treenea (penting)

Sebagai penjual VCOA ni,aku kena jujur lah kan. Kat sini aku revealkan kesan sampingan lepas consume VCOA ni.


1. Cepat haus.

Memang cepat haus. Selalu aku minum dalam satu cawan air masak pun okey dah. Tapi bila makan VCOA ni, haruslah minum sekurang-kurangnya satu botol untuk hilangkan haus. Penat okey turun naik tangga untuk ke toilet. Dalam masa yang sama bersenam lah tu. Bila bersenam barulah badan kita akan lebih mudah bertindak balas pada supplement yang kita ambil tu. Tak caya cubalah..:)


2. Lapar.

Aku start keja 8.15 a.m. Before mulakan tugas,wajiblah aku breakfast untuk mengelakkan kelaparan melampau sementara menunggu rehat tengahari. Dari kecik kot memang biasa dah breakfast. Tapi aku sedar yang aku takleh go without breakfast masa Unimas. ke masa matrik eh? Matrik kot.Sebab nak tunggu time boleh makan (gap antara kelas) memang sengsara. Nak dengar lecturer cakap pun takleh dah. Kawan sebelah la jadi mangsa sebab aku dok jampi lapar..lapar.. kat dia.Kahkah.

Makan VCOA kena makan dulu. Pagi dalam 30minit after breakfast makan 2 bijik VCOA. Biasa aku bancuh air cicah biskut lemak Hup Seng beberapa keping. Pastu buatlah kerja apa pun saaaaaampai la rehat kol 1. Kol 1 memang semulajadi aku kena makan nasik. Dulu masa Honda memang aku breakfast pagi.Kan tak pernah late. Maka sempatlah makan apa yang ada kat kantin. Pastu ada rehat kol 10 maka setiap kali rehat kol 10 akan makan nasik dah. Tengahari time tidur. Rehat kol 3 makan kuih. Atau roti pizza yang diorang ada jual. Sekarang kilang takde kantin maka bersabarlah hingga pukul 1 dan melantak sehabisnya. Tengahari takleh makan VCOA okey. Kalau makan mungkin keletihan pulak jadinya. Tak pernah try.

Pastu malam. After dinner makanla lagi sebijik. Dan kalau rasa nak sapu,cucuk je dan sapu. Sapu elok2 bagi meresap. Bawah ni ada tips sikit. Credit to: http://coretanyiewin.blogspot.com/



TIPS HILANGKAN JERAWAT DENGAN VIRGIN COCONUT OIL (VCO)
 
Treenea VCOAntioxidants TIDAK AKAN membuatkan kulit and lebih berminyak atau bersifat 'komedogenik' yang akan menyebabkan liang roma tersumbat, malah beberapa krim jerawat menyenaraika...n VCO antara BAHAN tambahan dalam produk mereka.

VCOAntioxidants akan membersihkan liang ROMA dari kotoran, MEMBUANG toksin, menghilangkan parut jerawat & menjadikan kulit anda lembut dan licin dengan cepat!


VCOAntioxidants akan membersihkan liang ROMA dari kotoran, MEMBUANG toksin, menghilangkan parut jerawat & menjadikan kulit anda lembut dan licin dengan cepat!

1. Gunakan pembersih muka untuk membuang solekan dan kesan kotoran pada permukaan. Bilas dengan air suam untuk membuka liang pori muka. DENGAN cara ini VCO akan dapat masuk ke dalam liang pori anda dan menolak keluar semua kotoran dan toksin.

2. Minyak kelapa adalah pepejal pada suhu bilik, tetapi haba badan anda akan cair dengan cepat. Gunakan hujung jari anda untuk mengurut perlahan-lahan VCO pada muka anda dalam gerakan membulat. Biarkan VCO meresap ke muka anda selama kira-kira dua puluh minit. Urut selama 5 minit, kemudian biarkan ia selama 5 minit, dan urut selama 5 minit lagi. Teruskan untuk dua puluh minit keseluruhan.

3. SELEPAS dua puluh minit, bilas VCO dari muka anda dengan teliti. Proses ini agak sukar sedikit kerana minyak adalah umumnya sukar untuk dibersihkan. Setelah dibilas, gunakan sedikit pembersih muka untuk membuang mana-mana minyak yang masih tidak dapat dibersihkan.

4. Jika anda melakukan ini setiap hari, anda akan melihat PERUBAHAN dalam beberapa hari penggunaan. JIKA JERAWAT KELUAR PADA AWAL PERCUBAAN, Ini adalah perkara biasa, VCO membawa toksin ke permukaan. Perubahan dan kesan akan nampak dalam masa 3 hari, dan kulit akan jadi sihat dan lebih cantik :)

*Untuk mendapat kesan yang lebih efektif ambil 2 - 4 capsule VCOAntioxidants setiap hari!



Jadinya bila makan VCOA tu memang akan kelaparan sikit. Boleh baca ayat di bawah ni (tak rugi baca).



Minyak Kelapa Dara bukan ubat tetapi makanan. Ia tidak mempunyai apa-apa kesan sampingan. Tetapi individu yang berbeza dan ada yang mungkin akan mengalami tindak balas yang berbeza. Ini adalah kerana komponen asid laurik minyak kelapa yang ...anti-bakteria, anti-virus, dan kerja-kerja anti-protozoa untuk menghapuskan bakteria buruk dari sistem anda.

Untuk mengelakkan ini, adalah disyorkan ambil bersama 3-4 sudu besar. Bahagikan setiap dos yang lebih kecil sepanjang hari. Anda juga boleh memilih untuk mengurangkan pengambilan VCO anda. Sesetengah orang mungkin alah kepadanya, walaupun ianya jarang berlaku.

Minyak kelapa dara adalah agak mahal kerana pengeluarannya adalah rumit dan sangat lengkap. Ia perlukan ketelitian untuk memastikan kualiti yang terbaik. Hanya kelapa sihat yang digunakan. Selepas penuaian, kelapa diproses secepat mungkin untuk mengelakkan kerosakan. Oleh kerana VCO dibuat dengan kelapa segar, ia tidak memerlukan penapisan lanjut. Sifat antioksidan semula jadi membuat minyak sangat stabil.

Persepsi bahawa 'minyak kelapa tidak baik untuk kesihatan' telah terbukti salah oleh pelbagai kajian saintifik yang dilakukan oleh ahli sains dan pakar-pakar.Penemuan terkini menunjukkan bahawa minyak kelapa mengandungi asid laurik yang tinggi (juga hadir dalam susu ibu manusia) yang sangat bermanfaat dalam serangan virus, bakteria, dan lain-lain patogen. Bahan antimikrob boleh digunakan untuk melawan pelbagai penyakit yang termasuk malah HIV membawa maut yang menyebabkan Aids.
 
 
 Oh ya! PALING PENTING SEKALI,BANGUN PAGI TERUS MINUM AIR KOSONG!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment