Mari join..:)

Tuesday, March 12, 2013

Instagram udez.

Masa gi raya umah Bella taun lepas,dia bagitau dia sibuk Instagram je.Fb dah tak berapa. Fizah pun follow Bella situ. Katanya dia kagum ngan Bella sebab boleh jadi kurus. Gila gorgeous lak tu. Obses nak kurus cik Fizah ni. Bagus2.Yang penting sihat. Bukan aneroksia.



Aku fikir. Alah aku bukan suka tangkap gambar pun.Sedar diri maka sudah lama melarikan diri dari kamera. Camwhore apatah lagi. Memang segan la. Lagipun bila nak syok2 sikit bergambar ada ja condemn. Jatuh self esteem I.



Tapi macam syok gak eh Instagram. Aku rasa nak create account. Taknak buh gambar sendirik buh jela gambar kucing ke gambar pemandangan ke. Kan picture can tell many things. Ecewah betul ke ohmyenglish aku ni? Haha lantakkan. So nanti aku rasa konpiden sikit nak showoff Instagram aku baru aku bagi link eh. Tu pun kalo ada yang nak tengok lahhhh...kuikui.






Layansakitperutsenggugutninyesalskipvcoamalamsemalamskiplahdinnerlagilainkalipadanmuka!

No comments:

Post a Comment