Mari join..:)

Saturday, March 2, 2013

Aktiviti pagi dengan 2 budak kecik.

Pagi2 siap nak hantar mak gi kursus kat Teluk Intan. Ajak Izzah sekali. Sian dia selalu tak ikut gi mana2. Asyik kena sakat dengan abang2 atau adik laki kalau ikut.

Pastu mak gerak adik sekali. Rupa2 nya 2 orang adik bujang aku tak balik umah semalam. Sorang tu baru sampai dari Tg Malim terus kuar dengan sepupu tengok wayang.Yang sorang lagi dipaksa rela ikut. Haish.

Sempat sesat jap pastu kelaparan sebab tak sempat breakfast. Singgah la makan jap lepas hantar mak. Pastu nak gi manjung lagi. Baru ada 7 adik dah macam2. Dulu masa kecik aku cakap ngan mak nak adik 10.Huhu

Aku dah disalah anggap sebagai mak anak dua.

No comments:

Post a Comment