Mari join..:)

Tuesday, February 12, 2013

Takut anak jadi ulat buku.

Ade sorang membe rapat aku masa unimas dulu. Dia satu course ngan arwah Rina,housemate aku masa first year.Dia selalu jugak datang rumah kami. Aku panggil dia Asy je.

First time nampak dia dulu. Aku rasa familiar. Rupanya dak matrik Gopeng jugak. Tapi cam muka ja. Nama suma tak tau. Masa unimas lah baru kawan. Tu pun betul rapat masa 4th year.

Baru baru ni borak ngan dia. Dia sekarang tutor kat UUM. On the way amik PhD kot. So biasalah. Mesti tanya masing2 bila nak kawin.

Asy ni lain dari aku. Dia bukan jenis stok tak laku cam aku(nape nak sadiskan diri sendiri ni?hoho). Jadi aku fikir dia mesti lah ada kan.

Dia cakap. Susahla aku ni. Aku ni banyak dengan buku je. Nanti mesti anak aku ulat buku. Huhu

Asy,asy.

No comments:

Post a Comment