Mari join..:)

Wednesday, February 27, 2013

Tak disiplin makan VCOA Treenea

Dah lama tak citer pasal VCOA ni kan. Masa mula2 kuar dulu hari2 pun VCOA sampai orang pun naik boring nak bukak blog I.Huhu.
 
 
Okeyla nak cite la ni. Sekarang aku memang makan lagi VCOA tu.Tak habis2 satu botol tu.Dulu aku makan sehari 2 bijik je.Jimat la jugak kiranya.Tapi yang jadi tak disiplin tu sebab aku selalu skip makan or waktu makan tak teratur. Kalau hari aku kerja,pagi mesti breakfast so mesti makan VCOA. Malam tu kengkadang makan kol 7,kengkadang makan kol 12. Jadi kol 12 tu kalau makan kat umah Gemok la.Hehe..Sebab mak dia rajin masak memalam.Bila dah kol 12 tu mesti lupa nak makan VCO dah. Kalau balik kampung pulak,kengkadang pagi makan.Kengkadang kol 11 baru makan. Kengkadang lunch je terus. Dah ter-skip kan. Last2 lama2 terus terbiasa tak makan. Adoi lar huda. Kata semangat nak jadi cantik.
 
 
 
Tapi ada musim gak aku makan. Bila tau aku period ja. Kuar2 ja. Terus cari VCOA dalam beg. Sebab pa?Takut sengugut.Lepas makan ni alhamdulillah SENGGUGUT memang takde dah. Lancar je. Aku ade wat satu entri testimoni khas.Cari la eh.Aku de wat bawah label VCOA Treenea.Malas nak wat link.Hihi. Lagi satu,bila nak poo poo. Aku nye poo poo ni payah sikit. Seminggu sekali la paling kerap.So bila dah lama tak poo poo paham2 la kan. Kalau dulu rasa nak beranak je bila poo poo. So bila agak2 rasa macam akan poo poo haritu,aku siap2 la makan VCOA sehari sebelum nya sampai hari kejadian. So takla rasa sakit cam nak beranak. Huhu segan nak taip nih.
 
 
 
Ada orang makan VCO aku tengok elok je muka diorang. Aku sebab tak disiplin so takleh la nak salahkan VCOA kan.Aku rasa ikut orang gak kot. Yang penting kena YAKIN. Kalau tak yakin apaaaaa pun tak boleh. Apa-apa pun,usaha tu penting,tu yang paling penting sekali.Try je apa yang boleh. Tapi jangan over. Takut nanti lagi teruk jadinya. Amboi nasihat orang pulak kan.Hoho.
 
 
So, ada yang berminat lagi ke VCOA? Kalau ada cari la I.Hihi
 
 
p/s: baru lepas poo poo.kahkah
 
 
 

No comments:

Post a Comment