Mari join..:)

Friday, February 15, 2013

Senggugut makan VCOA Treenea-Sebuah testimoni

 
 
Agak promot di situ. Huhu.
 
 
Nak kongsi cerita ja sebenarnya. Masa first period sejak kenal VCOA Treenea dulu.
 
 
 Aku biasa senggugut first and second day. Biasanya second day lebih teruk la. Dulu memang tiap kali senggugut memang teruk. So tiap kali senggugut aku akan duduk je sebab bila jalan ke berdiri ke rasa nak membongkok tahan sakit. So selalu nampak cam malas je.Hurmm. First day angin ja teruk sakit boleh tahan lagi. First day tu aku kat kampung. Sebab pagi tu aku breakfast agak lambat, aku pun terlupa nak makan VCOA Treenea. So ada rasa sakit la perut tu. Malam tu aku tak ingat aku makan tak. Rasanya macam makan.Pastu esoknya Isnin aku kat opis. Aku makan VCOA Treenea cam biasa. Pastu aku takde rasa sakit perut apa. Tapi tak perasan sangat pun sebab VCOA Treenea tak sakit kan. Esoknya kot. Baca testimoni orang kat page Facebook Treenea Selangor (sila search) cakap senggugut dia ilang lepas makan VCOA Treenea barulah aku perasan. Oh! Patutla macam tak sakit.
 
 
Second time period. Aku nye period tak fix macam setengah orang. Asalkan cukup kitaran minimum period tu kira period la. Memang takde nak awal bulan ke,akhir bulan ke. Semua merasa.Hoho. So haritu tak expect aku nak period. Cuma rasa badan penuh angin je. Tapi ingatkan angin sebab lambat breakfast. Pastu sampai malam pun rasa pening pening. Rupanya malam tu period. Tah pape je PMS sendiri pun tak berapa kenal lagi.Haha.Kebetulan dah makan malam. Terus capai je VCOA Treenea dari dalam beg.
 
 
Alhamdulillah memang lancar je. Takde sakit ape. Harini dah hari ketiga pun tak de rasa apa. Dulu macam banyak ketul ketul. Sekarang macam okey je takde pun tengok. Pastu kuar pun tak rasa. Tengok tengok banyak gila.Geli nak sebut sebenarnya ni.Hehe. Tapi haritu ada customer ni cakap dia selalu senggugut teruk. So nak bagitau kat dia la ni and sape sape yang nak tau. Sebab aku tengok kat nuffnang keywords yang orang guna untuk jumpa blog aku ialah testimoni vcoa treenea je. Maka nya,untuk puaskan hati orang saya buat entri ni. Hihi.
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment