Mari join..:)

Tuesday, February 5, 2013

Rumusan Matlamat Januari.

Dari entri matlamat bulan Januari ni, maka mari wat rumusan.


1. Bawak Alif dan Azam pegi Cameron.
Tak berjaya. Sebab Azam tak boleh balik kampung cuti haritu. Dia kan baru daftar ja. Ngah orientasi lagi. Maka berjaya 50% je. Sebab Alip ada.


FAILED


2. Kurangkan peratusan lewat ke kerja-->40%.

Yang ni toksah tanya. Haha

FAILED


3. Habiskan stok VCOA Treenea.


Berjaya ke tidak? Hehe. Berjaya. Tapi sekarang ada 3 lagi kotak. Sapa nak?Hehe


4. Nak pergi buat rawatan rendaman kaki

Yang ni berjaya. Leh tengok kat sini.


5. Habiskan baca buku yang aku beli kat Popular dulu.

Yang ni dalam 70% la. Sebab buku kedua dah nak dekat separuh aku baca. Gile leah pecah rekod. Sebelum ni, hari ni beli, harini gak habis. Udez dah malas..-.-"



Ok pas ni nak wat matlamat Februari pulak. Ada cadangan?Hehe






No comments:

Post a Comment