Mari join..:)

Saturday, February 16, 2013

Kesabaran seorang kekasih.

Member2 aku dulu ramai gak jenis bercinta awal. Jadi sebagai perempuan,sudah tentulah akan share perihal boifren bersama.

First time jumpa boifren diorang. Okey borak cam biasa. Dalam masa yang sama perati juga lelaki tu. Apa yang buat membe aku suka kat dia,apa yang buat dia suka membe aku. Aku rasa normal kan semua orang pun cenggituh.

Cuma. Ada satu persamaan. Setiap kali lepas jumpa,diorang akan tanya soalan ni.

"Ko rasa dia ok tak?"

Dan. Akan disusuli dengan jawapan membe tu.

"Dia selalu sabar dengan aku"

Kalau lelaki sabar dengan perempuan tu walaupun satu dunia keji sifat perempuan tu. Means he really loves her.


Thinking.

No comments:

Post a Comment