Mari join..:)

Friday, February 22, 2013

Kenapa blog aku tak banyak gambar.

Kalau tengok blog aku ni berjela-jela citer pasal diri sendiri je. Banyak yang takde gambar langsung. Kalau ada pun curik dari Google. Gambar sendiri boleh kira dengan jari kot. Kenapa kenapa? Porke mi amor? huhu.


1. Aku tak suka bergambar.

Serius. Kurang suka nak bergambar. Satunya sebab sedar diri la. Lagipun kalau tangkap gambar muka sama ja,tempat sama ja mana syok kan. Aku kan jenis dok umah je tak gi mana. Kalau aku jenis banyak aktiviti lehla show off.Huhu.


2. Limited technology.

Aku pakai Galaxy Y je. Dengan data plan RM5 5 hari tu. Selalunya kalau entri nampak okey je susunan perenggan tu maksudnya aku taip kat opis. Tapi kalau post tu malam or weekend,maksudnya aku taip kat phone je. Susunan perenggan pun tah pape. Aku dah buat jarak dah,sekali publish semua tak de jarak.Pening orang nak baca. Sian. Pastu lagi.Disebabkan pakai phone, gambar selalu jadi terlebih besar bila upload. Setting pun takde apa yang bole nak ubah. So redha jelah. Disebabkan ini, I'm eyeing Tab. Tapi sedar itu kehendak. Banyak lagi keperluan lain yang aku lebih harus bayar dari beli ini. Tapi serius,kalau ada orang nak bagi saya terima..^_^


3. Limited connection.

Nak kena save kuota lagi satu.Huhu. 25 MB 5 hari ape yang leh wat sangat kan. dahla guna pakej Facebook.Huhu.



So maafkanlah blog ku ini. Kalau suka baca silakan.Kalau tak suka maafkanlah diriku..:)



2 comments:

  1. hehe..yang tk suka bergambar tu saya faham...samo la kito..haha

    ReplyDelete
  2. hoho..udez mmg pemalu gn kamera sjak azali..dan ska merosakkn gmbr bila bergmbr rmi2..:)

    ReplyDelete