Mari join..:)

Tuesday, February 19, 2013

Cepat kekok.

Aku ni jenis orang yang cepat kekok. Tak habis2 cite pasal diri sendiri kan. Nak wat camne dah aku ni tak suka ngumpat. Haha!

Kengkawan aku dari sekolah taayah taulah peel aku ni. Diorang panggil "hilang gaya".

Hilang gaya ni camna?

Contoh. Kau jalan sorang2. Pastu orang dok peratiiiiiiii je kau. Perati okey bukan tengok. Tengok means beberapa milisaat. Tapi kalau perati kilo mega tera deka saat. Gitu. Pastu kau macam eii tak selesanya. Nak marah takleh orang kate perasan pulak. Haa tulah hilang gaya.

Member2 aku suma tau. Jadi diorang SENGAJA perati. SENGAJA OKEY. Sebab kelakar tengok peel aku. Comel la kot. Haha. Masalahnya dah aku hilang gaya tu diorang leh sebut hilang gaya kuat2.cis kek sangat.

Ada sekali tu. Aku berjalan dengan penuh ayu. Pastu diorang perati aku. Angin pulak bertiup sepoi2 bahasa. Macam video klip gak la. Sekali dah dekat ngan diorang sampai kat rantai penghadang tu aku leh tersadung. Jenuh kena bahan.

Lagi satu. Bila mekap or melawa sikit. Macam pakai kebaya kan. Bila orang tengok pun aku dah segan. So aku saje jalan ganas2 sikit. Haha.

Tu baru pompuan. Kalau lelaki? Aku tunduk ja. Haha. Tak pun.Penah sekali tu aku leh tutup muka. Sebab aku rasa muka aku luak. Hahaha. Perasan sangat.

Haritu yang aku ada cita pasal budak Iban tu kan. Kengkadang ada juga dia usya.dah kata minat kan. Pastu aku akan tanya apa dia? Dia terus ejek kata perasan. Pffft. Dia pun tau aku jenis hilang gaya sebab tu dia rajin usya. Arghhh tensen.

Sekarang ni. Aku nak tanya. Kalau hilang gaya sebab terjatuh depan orang ramai nak wat camne?

No comments:

Post a Comment