Mari join..:)

Tuesday, February 26, 2013

Cantik macam Adira?

Adira kan agak selalu jugak keluar Melodi pasal percintaan dengan orang ni,dengan orang tu. Sian jugak kat dia sebab dia macam Taylor Swift dah banyak kali bercinta banyak kali putus. Tapi satu ja aku perasan dengan Adira ni. Walaupun bukan peminat dia pun.


Aku tengok dulu dia tak la putih sangat pun.Aku rasa kulit dia lebih kurang aku ja. Tapi of course la. Dia cantik. Mana bole sama dengan aku. Tapi sekarang ni aku tengok dia putih semacam ja. Muka memang flawless la. I is jeles.


Baru2 ni.Sembang dengan mak student tu. Dia sebut la pasal Adira.Oh rupanya. Dia duta produk Beautskin Essence tu. Yang pil kaler itam tu. Dia makan tu la untuk jadi gebu camtu. Tak taula mata orang lain,tapi pendapat aku memang berubah habis la.


Jadi ada yang berminat ke? Sila pm saya..017-5049769.Bole COD untuk area Penang..

No comments:

Post a Comment