Mari join..:)

Friday, January 4, 2013

Testimonial VCO Treenea on going.

 
Haritu ada cakap nak wat testimoni kan. Tapi lum lagi la. Tunggu la kurang kurang 2 minggu lagi. Setiap 2 minggu akan buat satu testimoni. Boleh tak?Hehe.
 
 
Jadi kena amik gambar sebelum dan selepas la. Betul tak?
 
 
 
Dan yang lebih penting, kena ada target untuk gambar selepas. Betul?Setuju? Agree?
 
 
 
Jadi, gambar di bawah ialah target. Muka suci aku dulu. Tengok pasni leh jadi macam di bawah tak.
 
 
 
 
 
 P/S: Aku tak banyak simpan gambar lama. Dan aku memang tak berapa suka bergambar. Jadi main ambik la gambar mana pun asalkan ada. Huhu

No comments:

Post a Comment