Mari join..:)

Wednesday, January 9, 2013

Testimoni Treenea VCOA dah ada.

 
Tadi bukak blog Sepet ada testimoni dah. Pantas kan. Padahal baru berapa hari ja dilancarkan.Aku nak wat testimoni sendiri pun belum betul betul ada kesan yang nyata lagi. Aku kan baru consume 4 hari ja. Kita makan atau pakai produk apa pun takkan nampak kesan dia dalam masa yang singkat. Kalau nampak please takut ok.

 
 Apa yang pasti, aku rasa aku kerap kenc.Taklah kerap sampai setiap jam sekali. Tapi normal la. Dulu sehari dalam 3-4 kali.Sekarang ni sekurang-kurangnya 6 kali. Kan salahs atu kebaikan VCO ialah melancarkan sistem pencernaan kan. Semalam pun dah poo poo. Hihi.


Aku ingat nak bagi Qaseh sikit la.Sebab mak dia kata dah 3 hari tak poo poo. Camna nak sembuh kan.
 
 
 
 
 



 
 
Dapatkan sekarang!
 
 
RM40 aje..:)
 
 

No comments:

Post a Comment