Mari join..:)

Friday, January 25, 2013

Tanya soalan bodoh.

Aku ni kengkadang selalu blur melampau. Sampai aku rasa orang sekeliling aku dok sabaaaaaarrrrr jelaaaaahhhh kan aku.


Situasi #1

Menolong di dapur. Kat rumah opah. Makcik ku suruh cedok makanan dalam kuali buh dalam pinggan untuk dihidang. Dia masak pakai sudip yang ada lubang-lubang. Sudip tu terbiar di situ. Dia pegi tempat lain. Aku pegi cedok pakai sudip tu.


Situasi #2

Adik aku cakap tayar depan aku dah nak botak. Dia suruh aku tukar. Aku tanya Gemok. "Kalau nak tukar tayar kat Perodua ke kat kedai tayar?"


Situasi #3

Member aku cakap.

Member:Aku nak masuk wataniah sini. Semester ni aku takleh apply loan. 7500 tu nak bayar yuran.
Aku: Join wataniah dapat 7500?



Ni bukan tahap blur ni. Ni macam dah tahap bengap.

No comments:

Post a Comment