Mari join..:)

Thursday, January 3, 2013

Stok Virgin Coconut Oil Antioxidants Treenea dah sampai kat tangan aku.

Ambik. Tajuk punya panjang. Boleh celen tajuk lagu Panic! At the Disco.Huhu.
 
 
Sebab Sepet kata barang akan pos petang semalam maka aku dengan konpidennya yakin ia akan sampai petang ni. Katanya pos harini esok sampai.Wajibla sampai kan.Hehe
 
 
Tapi tapi tapi.
 
 
Aku tunggu dari pukul 3 tadi takde pun kol dari posmen. Last week ada. Hurmm..:(
 
 
Pastu aku terfikir,mungkin ada housemate ku di rumah. Jadi ku mesej diorang.
 
 
Yeay!Dah sampai!
 
 
Tak payah la aku gi Bagan susah susah kan. Jadi pada sesiapa yang berminat dengan produk ini, bolehlah sms/whatsapp aku: 017-5049769. COD la senang kan. Nanti kita jumpa la mana mana senang. Kalau nak lebih tamak lagi, sapa kat Sungai Petani or Kulim or Teluk Intan kampung aku pun boleh je nak COD. Aku pun memang kengkadang ke sana pun. Kalau ada yang nak aku poskan pun boleh. Kata agent kan. Haruslah sanggup. Okey jangan memalu jangan segan. Ala aku tau ramai dah dapat bonus kan. Dari beli Galaxy Note II baik belikan ini untuk awek.Huhu.
 
 
Harga:RM40
 
 
 

No comments:

Post a Comment